Lahori Point

Villkor

Villkor för Beställning och Leverans

  1. Tjänst
    Välkommen till vår restaurangs hemsida! Vi erbjuder onlinebeställning och leverans av mat inom Stockholmsområdet.
  2. Beställning
  • Beställningar kan göras via vår hemsida.
  • Kontrollera att adressen du anger vid beställning är inom Stockholmsområdet. Vi levererar endast inom detta område.
  • När din beställning är bekräftad skickas en bekräftelse via e-post eller SMS.
  1. Leverans
  • Vi levererar endast till adresser i Stockholm.
  • Leveranstider kan variera beroende på avstånd och trafikförhållanden.
  • Om vi inte kan leverera din beställning på grund av felaktig adress eller att den är utanför Stockholm, återbetalas inte betalningen.
  1. Betalning
  • Betalning ska göras online vid beställning via våra säkra betalningsalternativ.
  • Priserna på hemsidan inkluderar moms.
  1. Avbeställning
  • Avbeställningar måste göras senast 30 minuter efter att beställningen har skickats in. Kontakta oss omedelbart via kontaktinformationen på hemsidan.
  1. Allergier och specialkost
  • Vi rekommenderar att du kontaktar oss innan beställning om du har allergier eller särskilda kostkrav. Vi kan inte garantera att maten är helt fri från allergener.
  1. Ansvar
  • Vi tar inget ansvar för förseningar eller problem utanför vår kontroll, såsom trafikstörningar eller väderförhållanden.
  • Kunden ansvarar för att kontrollera att maten är korrekt vid leverans.
  1. Kontakta oss
    Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon som anges på hemsidan.

Tack för att du väljer vår restaurang!

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
    Scroll to Top