Villkor för Beställning och Leverans
- Tjänst
Välkommen till vår restaurangs hemsida! Vi erbjuder onlinebeställning och leverans av mat inom Stockholmsområdet. - Beställning
- Beställningar kan göras via vår hemsida.
- Kontrollera att adressen du anger vid beställning är inom Stockholmsområdet. Vi levererar endast inom detta område.
- När din beställning är bekräftad skickas en bekräftelse via e-post eller SMS.
- Leverans
- Vi levererar endast till adresser i Stockholm.
- Leveranstider kan variera beroende på avstånd och trafikförhållanden.
- Om vi inte kan leverera din beställning på grund av felaktig adress eller att den är utanför Stockholm, återbetalas inte betalningen.
- Betalning
- Betalning ska göras online vid beställning via våra säkra betalningsalternativ.
- Priserna på hemsidan inkluderar moms.
- Avbeställning
- Avbeställningar måste göras senast 30 minuter efter att beställningen har skickats in. Kontakta oss omedelbart via kontaktinformationen på hemsidan.
- Allergier och specialkost
- Vi rekommenderar att du kontaktar oss innan beställning om du har allergier eller särskilda kostkrav. Vi kan inte garantera att maten är helt fri från allergener.
- Ansvar
- Vi tar inget ansvar för förseningar eller problem utanför vår kontroll, såsom trafikstörningar eller väderförhållanden.
- Kunden ansvarar för att kontrollera att maten är korrekt vid leverans.
- Kontakta oss
Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon som anges på hemsidan.
Tack för att du väljer vår restaurang!